Verve nye medlemmer

Vil dere hjelpe oss med å verve flere medlemmer til historielaget? Som takk for hjelpen får du et eksemplar av «Årbok for Hurum» for hvert medlem du har klart å verve.

Du sender navn, adresse, telefon og e-postadresse på vervet medlem til arvid-nora@hotmail.com samt hvilken av årbokårgangene du ønsker fra 2004 til og med 2016.
Skulle du allerede ha alle årgangene fra før av, kan vi anbefale årboka som gave. Her på hjemmesiden under «Vår virksomhet» og fliken «Publikasjoner» kan du lese om hva hver enkel årgang inneholder.

Kasserer sender kontingenten på kr. 200,- til medlemmet du har vervet og når den er innbetalt, sendes årboka til deg.

Skulle medlemmet du verver ønske en gratis årbok, kan han/hun verve et nytt medlem, og sende opplysningene til arvid-nora@hotmail.com

På forhånd tusen takk.

styret i historielaget.